ПриватБанк періодично просить своїх клієнтів оновити дані на їх вимогу. У більшості випадків це слід робити, коли клієнту виповнилося 45 років. Але багато українців скаржаться, що їм не вдається пройти перевірку з різних причин. Про що свідчать скарги на сайті Мінфіну.
Так одна з клієнтів написав, що уже декілька днів не може оновити свої дані у ПриватБанку.
“У додатку ПриватБанку мені надіслали форму для актуалізації даних, коли мені виповнилося 45 років. Я сфотографував документи, заповнив анкету та відправив її. Мені відмовили в актуалізації, тому що адреса моєї реєстрації не збігається з адресою, яка є в базі ПриватБанку. Добре, заповнив другий раз форму, уже вказав все вірно, але знову отримав відмову за якісь великі поля. Зрозумівши, що сам не впораюся, пішов у відділення банку де менеджер допоміг мені заповнити форму, сфотографувати документи, але і цього разу відмова через розбіжність даних про адресу реєстрації.“ – розповів клієнт
У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта та відповіли, що якщо при введенні даних при актуалізації вказати адресу реєстрації, яка відрізняється від зазначеного в паспорті, то актуалізація не буде коректною.
Для успішного проходження процедури необхідно надати актуальні та коректні дані, що відповідають даним паспорта.
У ПриватБанку також додали, що фотографія документа має бути чіткою (бажано при хорошому освітленні), текст має бути читабельним, а всі поля та написи на звороті документа мають бути добре видні.
Також ПриватБанк наголосив на важливості оновлювати дані на їх вимогу, адже у разі відсутності актуальних документів банк тимчасово обмежить операції, згідно з умовами та правилами надання банківських послуг.
Leave a Comment