Власники електрокарів почали скаржитися на неочевидний недолік екологічно чистого транспорту, що доповнює проблеми з автономністю та швидкою втратою в ціні. Йдеться про надто швидке знос шин у порівнянні з бензиновими машинами.
Автомобілісти зі штату Вайомінг поскаржилися на те, що їхні електромобілі дуже швидко зношують шини. Комплект коліс доводиться міняти кожні 11 000 – 16 000 км. Це прикрий фактор на додаток до вже наявних, пов’язаних з батареями і холодною погодою.
Електромобілі, в порівнянні з побратимами на бензині, відрізняються великою вагою і моментом, що крутить, чому підвищується навантаження на шини. Крім того, для електромобілів потрібні особливо тихі шини, адже саме авто майже не видає жодних звуків. Крім того, величезну роль відіграє стиль водіння, кліматичні умови та якість дорожнього покриття. Згідно з звітом низки продавців шин у США, власникам електрокарів доводиться міняти їх після 11 000 – 16 000 кілометрів, тоді як у автомобілів з ДВС це відбувається при 80 500 – 120 700 км.
“Сьогодні вранці я встановив комплект шин на Tesla 3. Я заплатив 1267 доларів за комплект із чотирьох збалансованих шин Hankook 235/45R10 Ion Evo, з новими виносами, утилізацією старих шин та гарантією”, – поскаржився один із автовласників.
При цьому в автосервісах зазначають, що якщо на електромобілі їздити спокійно, то шини зношуватимуться приблизно з такою ж швидкістю, як і на паливних авто.
Leave a Comment