Абоненти Київстар почали отримувати повідомлення про нібито списання коштів за користування послугою “Роумінг-Пауза”, до якої вони не були підключені.
Про це стало відомо через скарги клієнтів на сторінці Facebook “Київстару”.
Так, один користувач поскаржився, що отримав СМС-повідомлення про зняття коштів за тариф, який вона не підключала.
“ Компанія «Київстар» надіслала мені дивне повідомлення про зняття коштів з тарифу Роумінг-Пауза, яким я не користувалася ніколи. Таке враження, що компанія намагається повернути кошти, які “благородно” не стягнули як компенсацію за відсутність зв’язку після хакерської атаки”, – написала клієнтка компанії.
У Київстар відповіли на скаргу
Представник мобільного оператора визнав наявність проблем із розсилкою користувачам некоректних текстових повідомлень. І також в компанії підкреслили, що проблему усунули, а за послугу “Роумінг Пауза” кошти ні з кого не стягувалися.
“Сьогодні дійсно були проблеми з отриманням некоректних текстових повідомлень щодо послуги “Роумінг Пауза”. Несправність було усунуто. Просимо вибачення за незручності. Жодних списань за даною послугою не проводилося”, – йдеться у відповіді Київстар
Leave a Comment