Офіційно представлений автомобіль Xiaomi SU7: рекордний двигун, запас ходу 800 км та швидкісна зарядка

У рамках спеціального заходу Лей Цзюнь представив перший автомобіль компанії – SU7. Раніше глава Xiaomi вже пояснив, що назва машини розшифровується як Speed Ultra. Електрокар буде доступний в базовій версії і в більш просунутому Max-варіанті.

Xiaomi розробила свою автомобільну архітектуру EV Modena. Вона стала основою для перших машин компанії. Платформа передбачає легку інтеграцію акумулятора в конструкцію електрокара, підвищує загальну міцність усієї машини та забезпечує максимум вільного місця всередині салону.

Xiaomi розробляла акумулятор протягом двох років у співпраці з лідером у цій галузі CATL. Максимальна ємність складає 101 кВтг. Заявлено підтримку швидкої 800-вольтової зарядки, що дозволяє за 5 хвилин заповнити енергію на 220 кілометрів шляху, а за 15 хвилин — на 510 кілометрів.

Заявлений запас ходу звичайного Xiaomi SU7 складає 668 кілометрів за методикою розрахунку CLTC, а для топової моделі SU7 Max вказаний пробіг 800 км.

Xiaomi розробила відразу кілька модифікацій власного електродвигуна HyperEngine:

  • HyperEngine V6: 299 кінських сил (220 кВт), крутний момент – 400 Нм, напруга – 400 В, частота обертання валу – 21 000 оборотів за хвилину;
  • HyperEngineV6s: 374 кінських сил (275 кВт), крутний момент – 500 Нм, напруга – 800 В, частота обертання валу – 21 000 оборотів за хвилину;
  • HyperEngine V8s: 578 кінських сил (425 кВт), крутний момент – 635 Нм, напруга – 800 В, рекордна частота обертання валу – 27 200 оборотів за хвилину.

Для HyperEngine V8s заявлено максимальний коефіцієнт корисної дії (ККД) на рівні 98,11%. У планах у компанії зробити ще більш вражаючий двигун з частотою обертання валу 35 000 оборотів за хвилину.

 

У базовій версії буде передній привід і потужність 299 кінських сил. Розгін до 100 км/год буде здійснюватися за 5,28 секунд, а максимальна швидкість обмежена 210 км/год. Гальмівна колія зі 100 км/год до нуля становить 35,5 метра.

У Xiaomi SU7 Max вже є повний привід із двома моторами та загальною потужністю 673 кінські сили. Розгін з місця до «сотні» становить лише 2,78 секунди, до 200 км/год – 10,67 секунди, а максимальна швидкість досягає 265 км/год. Гальмівна колія зі швидкості 100 км/год до повної зупинки — 33,3 метра.

«Серцем» автомобіля став процесор Qualcomm Snapdragon 8295, а як операційна система використовується Hyper OS. До речі, завантаження системи відбувається лише за 1,5 секунди. Приладова цифрова панель і представлена 7,1-дюймовим екраном. Збоку знаходиться 16,1-дюймовий сенсорний дисплей з роздільною здатністю 3K і тонкими рамками (співвідношення до площі корпусу 91,7%). На ньому може відображатись точна тривимірна копія автомобіля. Примітно, що керування кондиціонером, підвіскою та іншими важливими параметрами зробили фізичним, що мало менше відволікати водія від дороги. На лобове скло можна вивести 56-дюймовий HUD-інтерфейс

Заявлено тісну інтеграцію зі смартфонами та іншими пристроями Xiaomi. При цьому компанії не забули додати підтримку Apple AirPlay і CarPlay для власників техніки Apple. Для пасажирів ззаду передбачена можливість закріпити на спинки крісел перед ними планшети Xiaomi, які інтегруються із системою автомобіля. Передбачено також потужну аудіосистему з підтримкою Dolby Atmos та динамічне підсвічування салону.

Ціни та терміни початку продажів Xiaomi SU7 поки не оголошені. Проте компанія показала в дії функцію автопілота.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.