Київстар відмінив абонентську плату після хакерської атаки

У “Київстарі” заявили, що повністю відновили свою роботу після хакерської атаки і готові надати компенсацію своїм абонентам за незручності, які вони пережили разом з компанією.

Про це мобільний оператор Київстар повідомив на своїй сторінці у Facebook.

Таким чином, в Київстар дотрималися своєї обіцянки та нададуть компенсацію всім своїм абонентам. Відтак, компанія:

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ.

Вказано, що планова тарифна плата не стягуватиметься з:

  • абонентів передоплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” з 22 грудня по 21 січня;
  • бізнес-клієнтів на послуги фіксованого та мобільного зв’язку в період з 1 по 31 січня;
  • користувачі «Домашнього Інтернету» та «ВСІ РАЗОМ» з 1 по 31 січня.

В компанії також подякували всім своїм користувачам за підтримку, побажали гарних новорічних свят і мирного неба над головою.

Раніше ми розповідали, що в Київстар звернулися з проханням до своїх абонентів змінити паролі в соціальних мережах та банківських акаунтів.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.