У “Київстарі” заявили, що повністю відновили свою роботу після хакерської атаки і готові надати компенсацію своїм абонентам за незручності, які вони пережили разом з компанією.
Про це мобільний оператор Київстар повідомив на своїй сторінці у Facebook.
Таким чином, в Київстар дотрималися своєї обіцянки та нададуть компенсацію всім своїм абонентам. Відтак, компанія:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ.
Вказано, що планова тарифна плата не стягуватиметься з:
- абонентів передоплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” з 22 грудня по 21 січня;
- бізнес-клієнтів на послуги фіксованого та мобільного зв’язку в період з 1 по 31 січня;
- користувачі «Домашнього Інтернету» та «ВСІ РАЗОМ» з 1 по 31 січня.
В компанії також подякували всім своїм користувачам за підтримку, побажали гарних новорічних свят і мирного неба над головою.
Раніше ми розповідали, що в Київстар звернулися з проханням до своїх абонентів змінити паролі в соціальних мережах та банківських акаунтів.
Facebook Comments
Leave a Comment