Київстар зробив заяву про нові проблеми з мобільним зв’язком

У мережі Київстар знову проблеми зі зв’язком.

В недавніх заявах мобільний оператор Київстар повідомляв, що відновив своє функціювання на 99%, але 20 грудня вранці користувачі мобільного оператора “Київстар” знову почали повідомляти про збої в роботі оператора та зокрема у відсутність зв’язку.

Про це стало відомо від числених коментарів під останнім дописом компанії у Facebook.

На проблеми зі зв’язком скаржаться користувачі “Київстару” з різних регіонів країни.

В Київстар відреагували на скарги та пояснили ситуацію.

«Наразі наша мережа перебуває у стадії стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому ще можуть виникнути короткочасні труднощі в роботі мобільного оператора. Так, зранку 20 грудня у деяких містах країни виникли проблеми зі зв`язком і роботою мобільний додатку «Мій Київстар». Фахівці компанії працюють над відновленням роботи. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше усунути технічні проблеми. Приносимо вибачення за незручності». – Відповіли в компанії

Раніше ми розповідали, що в Київстар звернулися з проханням до своїх абонентів змінити паролі в соціальних мережах та банківських акаунтів.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.