Київстар уже оговтався після масштабної кібератаки та уже почав працювати у звичному режимі. Однак, в компанії попередили своїх клієнтів, що при поповненні рахунку варто врахувати одну особливість.
“Поповнення рахунку мобільного номера або Домашнього Інтернету – доступне. Але спостерігаються деякі проблеми з СМС – повідомленнями, тому ми не зможемо вас проінформувати про успішне надходження коштів на ваш рахунок“ – повідомили в Київстар
Тому, якщо ви не отримали текстове повідомлення з підтвердженням поповнення рахунку, не варто хвилюватися. Просто технічно це поки неможливо.
Нагадуємо, що 12 грудня зранку на Київстар була потужна кібератака, яка залишила мільйони українців без зв’язку та інтернету. Причому все це не функціонувало понад добу. Як пізніше виявилося, що зловмисники зламали віртуальну інфраструктуру компанії. Їм вдалося частково знищити програмне забезпечення, а також зруйнувати налаштування транзитних базових станцій.
Фахівцям компанії довелося виконати важке завдання з відновлення інфраструктури протягом кількох днів після нападу. Але компанія ще досі має деякі технічні проблеми.
Раніше ми розповідали, що в Київстар звернулися з проханням до своїх абонентів змінити паролі в соціальних мережах та банківських акаунтів.
Leave a Comment