З’явився мобільний інтернет “Київстар”: що потрібно зробити, якщо його немає або він погано працює

“Київстар” оговтався після масштабної кібератаки на нього та уже почав працювати в штатному режимі.

Тому в компанії звернулися до своїх абонентів та розповіли, що потрібно зробити, якщо абонент не може зареєструватися в системі або в нього поганий інтернет.

Абонентам Київстар потрібно зробити наступні кроки:

– перезавантажити телефон;

– знайти оператора вручну після перезавантаження телефону;

– увімкнути та вимкнути «авіарежим».

Після цих маніпуляцій мережа повинна запрацювати як і раніше.

Нагадуємо, що в Київстар звернулися з проханням до своїх абонентів змінити паролі в соціальних мережах та банківських акаунтів.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.