Після масштабної кібератаки на Київстар, багато користувачів компанії почали підключатися до інших операторів. І хоча ті загалом впоралися з різким напливом нових клієнтів, але проблеми все-таки були.
Наприклад, багато нових абонентів Vodafone зіткнулися з проблемою активації тарифного плану. Навіть якщо на балансі була потрібна сума, послугу абоненту не підключало.
У компанії Vodafone відреагували на скарги своїх клієнтів і попросили трішки зачекати, адже за великого навантаження мережі в компанії спостерігаються деякі збої.
“Через збільшення навантаження у 2-3 рази на окремі канали обслуговування Vodafone, зокрема й на систему білінгу, деякі клієнти зіткнулися із затримкою в активації пакетів послуг. Ми робимо все можливе, щоб мережа працювала стабільно в умовах – «Надзвичайно високого навантаження»“ – повідомили в компанії.
Мобільний оператор порадив клієнтам, які зіткнулися з проблемою активації пакета послуг, просто трішки зачекати. «Абонентам не потрібно звертатися до контакт-центру», – зазначили в компанії.
Також в компанії запевнили, що скоро робота оператора вернеться до штатного режиму і ті хто зазнав труднощів із підключенням пакетів послуг, буде проведено аналіз ситуації і їм буде відшкодована некоректна тарифікація.
Leave a Comment