Як відома 12 грудня вранці на Київстар була потужна кібератака, яка залишила абонентів майже на два дні без зв’язку. Після відновлення роботи мобільного оператора експерт з кібербезпеки компанії звернувся до клієнтів з проханням змінити паролі, які прив’язані до номера Київстар.
“Громадянами важливо періодично змінювати паролі, незалежно від наявності кібератак та загроз. Якщо трапляється щось, чого ви не розумієте, не зайвим буде змінити паролі ресурсів, якими ви користуєтеся. Крадіжка даних відбувається постійно. Ми перебуваємо у стані війни і в тому числі кібервійни“, – звернувся експерт.
Також він додав, що в компанії не було витоку інформації, але краще перестрахуватися і поміняти паролі в соціальних мережах та банківських акаунтах, до яких прив’язаний номер Київстар.
“Лишня обережність при таких обставинах нікому не помішає, адже навіть у нас є деякі сумніви“ – зазначив експерт
Раніше ми розповідали, що в кіберполіції попередила українців про нову схему шахрайства, яка набрала обертів з листопада.
Leave a Comment