Lifecell та Vodafone звернулися до клієнтів

Після найпотужнішої кібератаки на одного з найбільших українських операторів мобільного зв’язку «Київстар» – Lifecell та Vodafone зіткнулися з великим навантаженням клієнтів, що призвело до деяких збоїв.

Про це мобільні оператори заявили у своїх соцмережах.

У Lifecell, через великий потік клієнтів спостерігаються деякі проблеми з поповненням рахунку та застосунком компанії.

Друзі, у нас великий потік клієнтів, наші оператори не можуть обробити стільки дзвінків, не всім вдається дотелефонуватися до нас відразу, тому декому доведеться зачекати трішки довше. Були деякі проблеми з поповненням і застосунком компанії, але наразі все працює стабільно. – зазначили в компанії.

У Vodafone заявила, що в них немає ніяких збоїв і все працює стабільно. В компанії тільки зазначили, що через великий потік клієнтів не всі зможуть додзвонитися до оператора.

Що відома про збій в Київстар

У Київстар повідомили, що 12 грудня вранці вони стали об’єктом хакерської атаки. Вона була настільки потужною, що в компанії навіть не можуть назвати терміни відновлення зв’язку. Мобільний оператор запевняє, що до роботи залучені кращі фахівці компанії та інші провідні спеціалісти.

Зараз абоненти Київстар не можуть здійснювати дзвінки надсилати повідомлення та перевіряти баланс рахунку. Сайт та застосунок компанії теж не працює. Також абоненти не можуть підключитися до національного роумінгу, що спричинило відтік клієнтів до інших операторів.

Раніше ми розповідали, про найвигідніші тарифи, які пропонує Lifecell.

Також наша редакція писала, Vodafone представив новий дешевий тариф із безлімітним 4G інтернетом.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.