Клієнти ПриватБанку все частіше жаліються, що банку їм блокує рахунки без вагомих підстав.
Так, одна клієнтка, яка перебуваючи за кордоном написала про свою проблему на сайті Мінфіну.
Жінка зазначила, що навіть після розмови з працівниками банку та кількох спроб зробити селфі для підтвердження особистості їй не вдалося розблокувати картку.
“Зателефонувавши в банк мені повідомили, у них нібито є підозра, що карткою користується інша людина. За кордоном я знаходжуся більше року, карткою ПриватБанку користуюся часто, великих сум не маю. Добре, уже картку заблоковано, запитала як вирішити проблему. На що мені надіслали послання на свій бот, у якому потрібно зробити селфі з карткою і у разі підтвердження картку розблокують. Зробила селфі більше п’яти разів в різних ракурсах при гарному освітлені, але бот пише – не чітко“ – розповіла жінка
Вона додала, що вважає причиною виникнення такої ситуації те -” що банк не хоче віддавати їй гроші”.
У ПриватБанку відповіли жінці на скаргу, який вона залишила на сайті Мінфіну.
“Такі перевірки робляться для того, щоб переконатися, що кошти знімає саме власник картки. Коли ми бачимо підозрілу активність ми блокуємо картку і просимо клієнта підтвердити, що рахунком користується саме він. У разі знаходження клієнта за кордоном ми надсилаємо посилання на спеціального бота, де потрібно зробити чітку фотографію, щоб видно було кожну цифру картки та лице клієнта. Після успішної перевірки картку розблокують“ – відповіли в банку.
Leave a Comment