Київстар попередив клієнтів про можливі проблеми зі зв’язком

Мобільний оператор Київстар попередили своїх абонентів, щоб вони підготовилися до можливих блекаутів. В компанії запевняють, що вони ретельно готувалися до подібного сценарію, але щоб забезпечити всіх зв’язок потрібно значно більше часу та ресурсів.

Російські окупанти продовжують обстріли критичної інфраструктури в Україні. Президент компанії “Київстар” Олександр Комаров розповів, що цього року компанія виділила великі ресурси, щоб забезпечити автономність зв’язку у випадку тривалого відключення електроенергії. Глава запевнив, що до 24 годин Київстар зможе надавати зв’язок, але не у всіх регіонах.

Чи зможе компанія стабільно давати зв’язок якщо понад добу не буде зв’язку? Не зможе! Нам потрібно живити генераторами понад 14 тисяч об’єктів. На випадок масового блекауту покриття буде забезпечене потужностями трьох операторів. Це дасть можливість українцям спілкуватися та користуватися Інтернетом», – зазначив Комаров.

Також Олександр Комаров висловив сумнів щодо можливості відключення електроенергії на довгі проміжки часу. Він нагадав, що зараз Україна має більш потужну систему ППО. Крім того, енергетичні компанії також готовилися до атак на їхню інфраструктуру, було закуплено багато резервних трансформаторів, тому сценарії де українці не мають понад добу електроенергії наврядчи відбудеться.

Раніше ми розповідали, що Lifecell нагадав українцям як підключити самий бюджетний тариф, навіть якщо у них карточка Київстар чи Vodafone.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.