ПриватБанк може стягнути кошти з картки клієнта без його відома, якщо для цього є вагомі причини. Іноді клієнти фінустанови скаржаться, що на них “вішають” борги, навіть якщо вони не користуються картками. Про одну з таких ситуацій клієнт ПриватБанку написав на сайті Мінфіну.
За словами клієнта, банк зняв в нього 17 тисяч гривень з неактивної картки. Коли чоловік почав розбиратися з цим питанням, то дізнався, що гроші списували за послуги зв’язку Starlink, якими він не користується уже довгий час.
” У серпні я закрив свою картку, але списання коштів продовжувалося аж до листопада з картки якої уже не повинно існувати!!! Але більш того, послугами Starlink я не користуюся з квітня місяця. ” – написав чоловік
Чоловік додав, що проблему помітив аж через декілька місяців, коли припинив користуватися послугами Starlink, гроші списувалися і надалі. Тому в серпні чоловік звернувся до банку, щоб ті допомогли вирішити проблему.
“Коли я звернувся до банку в серпні цього року з описом проблеми, банк запропонував закрити картку та рахунок, щоб цього більше не відбувалося і спокійно жити. Але ось учора я дізнався, що навіть із закритої карти роблять несанкціоноване списання, це вже якось занадто. В підтримці банку мені запропонували почекати від 45 до 120 днів, поки вони розберуться в ситуації», – написав чоловік у скарзі.
Але клієнт не збирається чекати і буде подавати до суду на банк та вимагати повернути незаконно зняті гроші. За його словами, у нього на руках є заява про закриття рахунків і карток, а також докази розірвання договору з «Супутниковим Інтернетом».
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк запустив нову акцію «Смачний кешбек». Всі клієнти, які зареєструються в даній акції зможуть отримати до 500 гривень кешбеку у ресторанах та кафе.
Leave a Comment