ПриватБанк пояснив клієнтам відсутність валюти у касах

Багато клієнтів ПриватБанку скаржаться, що вони не можуть купити валюту у фінустанові, навіть якщо їм потрібно всього лиш 100 доларів.

Подібні скарги час від часу з’являються на сторінці ПриватБанку у Facebook. Один із клієнтів банку напис, що хотів зняти невелику суму валюти, проте на касі її не було. Він був обурений тим, що банк не може якісно обслуговувати клієнта.

Якщо тобі знадобляться гроші, які в тебе є на рахунку ти не можеш прийти та зняти їх в любий зручний момент. На той час мені необхідно було зняти 100 доларів, на касі банку мені повідомили, що валюти у них немає, а замовити можна не менше 300 доларів. А щоб зняти меншу суму – цитую: “Треба приходити на касу і питати — є готівка чи ні”. Тобто сьогодні я вистояв чергу просто так! Навіщо вам взагалі каса, якщо немає таких копійок?“, — написав обурений клієнт

У ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта, наголосивши, що отримати гроші без попереднього замовлення можна лише за наявності необхідної суми на касі. Потрібно звертатися в різні відділи, і справді, гроші можуть бути не скрізь.

У банку підкреслили, що зазвичай валюту видають клієнтам, які її замовляють заздалегідь. І фактично при зверненні інших громадян необхідної суми доларів чи євро може не бути в касі.

Також в ПриватБанку нагадали клієнтам, що замовити отримання готівки можна в онлайн-банкінгу “Приват24”. Там потрібно вибрати розділ “Сервіси”, потім “Послуги” та пункт “Замовлення готівки”. Після цього потрібно вказати необхідну суму та валюту, а потім відділення банку, в якому плануєте отримати валюту.

Раніше ми розповідали, що клієнти ПриватБанку часто скаржаться на безпричинне блокування рахунків. Щоб уникнути подібних ситуацій, варто подбати про легалізацію своїх доходів.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.