Один з клієнтів ПриватБанку поскаржився, що банк розірвав з ним договір та заблокував рахунок. Причина була в тому, що клієнт отримав повідомлення з проханням надати документальне підтвердження джерела доходів. Чоловік стверджує, що не бачив ніякого повідомлення, в результаті чого його рахунок та кошти були заблоковані.
Невдоволений клієнт поділився своєю історією на форумі Міністерства фінансів.
Відразу після блокування рахунку чоловік побіг в банк та надав всі документи, які необхідні для підтвердження походження коштів. Навіть після цього рахунок чоловіку не розблокували, але повідомили, що всі кошти будуть перераховані на рахунок іншого банку.
Також чоловік додав, що ніякого повідомлення не бачив і навіть більше того, він переконаний, що ніхто йому нічого не присилав з банку.
“Ніяких повідомлень банк мені не пересилав. Замість того, щоб набрати клієнта і повідомити, що він повинен надати документальне підтвердження джерела доходів, то вони зразу блокують рахунок. Це як мінімум не професійно зі сторони банку. Коли я приніс всі документи, які хотіли в банку, то мені все одно не розблокували рахунок, а повідомили, що кошти будуть перераховані на рахунок іншого банку” – написав чоловік
В ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта, що вони керувалися чинним законодавством України та постановами національного банку України.
ПриватБанк повинен проводити моніторинг всіх своїх клієнтів. І якщо операція підозріла чи на рахунок прийшла велика сума, нетипова для клієнта, то банк має повне право попросити про документальне підтвердження коштів.
Така ситуація не рідкість і клієнти ПриватБанку часто скаржаться на безпричинне блокування рахунків. Щоб уникнути подібних ситуацій, варто подбати про легалізацію своїх доходів, адже за нелегальну підприємницьку діяльність вам не тільки заблокують рахунок, а й випишуть чималий штраф від податкової.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк змінив правила поповнення банківських карток.
Leave a Comment