Xiaomi поки ще навіть не почала до пуття публікувати тизери, присвячені новітнім Xiaomi 14 і Xiaomi 14 Pro, але китайці вже почали оформлювати заявки на купівлю апаратів. Ресурс MyDrivers повідомляє, що на деяких майданчиках попит більший, ніж на iPhone 15 Pro Max.
Ще одна ознака істерії: у соціальній мережі Weibo пошуковий запит Xiaomi 14 вийшов у топ. Це зауважив глава Xiaomi China та бренду Redmi Лю Вейбінг (Lu Weibing), на своїй сторінці у Weibo топ-менеджер попросив пояснити, чому Xiaomi 14 настільки популярні ще до свого дебюту. Виявилося, що драйвером зростання інтересу до Xiaomi 14 стали апарати лінійки Xiaomi 13. Якщо точніше, ось відповідь на запитання, яке зібрало найбільше лайків: «Тому що [Xiaomi] 13 справді дуже успішні і здобули велику популярність».
Судячи з того, як розвиваються події, апарати лінійки Xiaomi 14 можуть навіть перевершити попередників за популярністю.
Leave a Comment