Viber в Україні провела опитування та дізналась, як українці готуються до похолодання. 56% респондентів відповіли, що ніяк не готуються, ще 16% придбали все необхідне минулого року. Решта (28%) різними методами готуються зустрічати холоди: утеплюють приміщення, купують теплі речі, заклеюють шпарини у вікнах тощо.
Viber провів опитування, щоб дізнатись, як українці готуються до похолодання. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 60 тисяч користувачів з України.
Результати опитування показали, що більш ніж половина (56%) українців ніяк не готуються до холодів. 16% купили все необхідне ще минулого сезону. Водночас близько третини українців (28%) усе ж готуються до похолодання. Найпопулярнішими методами є придбання теплих речей та ковдр (8% респондентів обрали цей варіант) і утеплення приміщення (8%). Ще 4% заклеюють шпарини у вікнах або утеплюють їх, 2% купують обігрівач, 2% придбали зарядну станцію, 1% придбали дизель-генератор. 2% опитаних зробили все із вищезазначеного, щоб підготуватись до зими. Крім того, 1% респондентів планує переїзд.
Варто зазначити, що минулого року команда Rakuten Viber проводила аналогічне опитування серед українців. Як і цього року, більш ніж половина респондентів (51%) ніяк не готувалися до холодів.
На питання “Що робите ви, щоб підготуватись до похолодання?” відповіді розподілилися наступним чином:
- Утеплюю приміщення — 8% (12% минулого року);
- Купую теплу ковдру / речі — 8% (13% минулого року);
- Купую обігрівач — 2% (4% минулого року, ще 1% придбав тепловідбивний екран для батареї);
- Заклеюю шпарини у вікнах / утеплюю їх — 4% (5% минулого року);
- Купую дизель-генератор — 1% (3% минулого року);
- Купую зарядну станцію — 2% (новий варіант відповіді);
- Планую переїзд — 1% (2% минулого року);
- Все з вищезазначеного — 2% (9% минулого року);
- Ще минулого року все купили — 16%;
- Ніяк не готуюсь, буде як буде — 56% (51% минулого року).
Примітка: методика дослідження – анонімне онлайн-опитування, n>59 000.
Leave a Comment