Клієнти ПриватБанку продовжують скаржитися на некоректну роботу відділень, через те що банк не вирішив питання щодо старих доларів і продовжує їх продавати через свої відділення.
Такі скарги клієнти банку залишали на сторінці Мінфіну.
“Коли припиниться бардак у вашому банку? Я вже раз була ошуканою ПриватБанком, коли він мені дав старі долари, а потім через деякий час не хотів їх брати назад. Досвідчена гірким досвідом, я уже уважно дивилася, які долари мені дають в банку. І нещодавно, коли я прийшла купити 1000 доларів, всі купюри, які мені продавав банк були старі та пошарпані. Звичайно я попросила, щоб вони мені дали нові купюри, але мені було відмовлено, пояснюючи це тим, що для роботи у них тільки старі купюри.” – сердито написала клієнтка.
Також вона додала, що для вирішення цієї проблеми ні в Нацбанку, ні в самому ПриватБанку ніяких дій не спостерігала. Старі долари продають неуважним клієнтам, а потім у них виникають проблеми з ними.
У ПриватБанку відповіли на скаргу клієнтки, що обмін для фізичних осіб здійснюється згідно з чинними вимогами НБУ.
“Всі банкноти без ознак підробки або значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу без обмежень рік випуску банкнот іноземної валюти та їх номіналу“, – прокоментували в банку.
Також в банку додали, якщо клієнту не подобаються купюри, які йому пропонує банк, він завжди може відмовитися від них на касі.
Раніше ми розповідали, що ПриватБанк переглянув вартість тарифів на SWIFT-перекази. Тарифи по Україні знизили вдвічі.
Leave a Comment