За останній місяць ПриватБанк почав масово блокувати рахунки, подекуди навіть без вагомих причин. В банку дали пояснення, чому так відбувається.
Справа в тому, що якщо банк не задоволений результатами фінансового моніторингу клієнта, то він має право розірвати відносини в односторонньому порядку з клієнтом-порушником.
Одна з клієнтом ПриватБанку, якій закрили рахунок, залишила свій негативний відгук про банк на сайті Мінфіну.
У серпні клієнтка отримала лист, що банк зупиняє співпраця з нею. При цьому конкретна причина не повідомляється. Жінку просто звинуватили в шахрайстві, заблокували банківську картку та доступ до Приват24.
” Я спантеличена, на моєму рахунку немає великих грошей, працюю офіційно, шахрайством ніколи не займалася, «Я вважаю дії банку необґрунтованими і неприйнятними», якщо блокуєте рахунок, то вкажіть хоча б конкретну причину” – поскаржилася жінка.
ПриватБанк зреагував на відгук клієнтки і пояснив їй, що діяльність банку відповідає вимогам чинного законодавства, тому він зобов’язаний забезпечити виявлення фінансових операцій, які підлягають фінансовому нагляду, до початку та під час їх проведення.
“На жаль, ваші послуги в банку обмежені. Після припинення ділових відносин клієнти мають можливість перевести свої кошти в інший банк. Крім того, ви отримали офіційну відповідь з цього питання”, – пояснили у фінустанові.
Раніше ми розповідали, що безробітні українці можуть отримувати 6700 гривень на місяць. Для цього потрібно вступити в “Армію відновлення”.
Leave a Comment