Українські банки почали масово блокувати рахунки клієнтів із-за кордонних транзакцій.
Такі скарги клієнти фінустанов лишили на сайті Мінфіну.
Більшість клієнтів отримували переводи грошей із-за кордону і зразу їхні рахунки були заблоковані. Одна з клієнток Монобанку написала, що дочка перерахувала їй кошти з-за кордону, сума переказу була 12 тисяч гривень через платіжну систему SWIFT, через що її рахунок був заблокований.
” Подзвонивши на гарячу лінію Монобанка я попросила пояснити мені, чому мені заблокували рахунок. На що в банку попросили надати дані, хто перекинув мені гроші. Надавши всю потрібну їм інформацію, до грошей мені доступу ще досі не дали. Це цинічний грабіж!!!” – поскаржилася жінка.
Потім жінка написала, що її розблокували рахунок, але це зайняло більше 10 днів. Жінка також зазначила, що це коштувало її багато нервів, адже гроші її потрібні були терміново.
Також з незвичною ситуацією зіткнувся клієнт ПриватБанку. Він отримав закордонний платіж від невідомої особи на суму 8000 гривень, через що банк заблокував йому рахунок. При цьому він зазначив, що відразу повідомив ПриватБанк, що він сам не знає від кого гроші і якщо можна, то він би вернув гроші відправнику, але це йому не допомогло. Банк повідомив, що його рахунок заблоковано через отримання шахрайських переказів. Чоловік надіється, що банк просто розірве з ним договір і верне його гроші, які були на рахунку.
Нагадуємо, що фінустанови можуть блокувати рахунки українців, якщо будуть вважати їх як підозрілі, і вимагали в одержувачів пред’явити документи, які б пояснили, що це за надходження, чому в такій сумі і від кого отримано.
Раніше ми розповідали, що в Верховній Раді хочуть прийняти нову реформу за якої буде накладатися податок на зняття готівки та перекази з картки на карту.
Leave a Comment