Клієнти Ощадбанку обуренні тим, що банк встановив ліміти на зняття та перекази готівки не попередивши їх.
Одну з таких скарг написав чоловік на сайті Мінфіну. Чоловік розповів, що тривалий час знаходиться за кордоном і час від часу користувався карточкою Ощадбанк коли робив перекази. Але нещодавно при спробі зробити переказ йому висвітило повідомлення, що банк встановив ліміт. Щоб зняти ліміт потрібно прийти у відділення банку, а дотелефонуватися на гарячу лінію чоловік не може.
Інший клієнт Ощадбанку поскаржився, що йому без попередження знизили кредитний ліміт з 54 тис. грн до 8 тис. грн. Чоловік активно користується карткою і має хорошу кредитну історію, тому клієнт не розуміє, чому банк знизив ліміт.
Також клієнт дописав, що хоче нормальних пояснень з боку банку.
” Як кредити пропонувати, то телефонують сто разів. А тут без попереджень взяли зменшили.” – добавив клієнт
“Кожен банк встановив ліміти на зняття грошей на місяць. В ощадбанку ця сума сягає 20 тисяч гривень на місяць. Проте банк може на власний розсуд зменшити ліміти, але про це він завжди повідомляє клієнта” – відповіли в Ощадбанку
Leave a Comment