На сайті Мінфіну появилося багато скарг де критикують ПриватБанк, за те що той блокує їхні банківські рахунки. Звичайно фінустанови мають право на блокування рахунків, але на це повинні бути законні підстави.
Так, одна із клієнток ПриватБанку розповіла, що банк закрив її рахунок і для відновлення доступу до нього їй потрібно з’явитися до відділення банку з відповідними документами. Але жінка зараз знаходиться за кордоном і не знає, що її робити.
“Я знаходжуся не в Україні. Приват24 користуюся на регулярній основі, але в один день я не змогла більше туди зайти. Перше, що попробувала це зайти через сайт, а не додаток, пройшла кучу верифікацій, які запрошував в мене банк, але так і не змогла зайти і отримати нормальної відповіді в чому справа. Після всіх невдалих спроб я поповнила українській номер, щоб додзвонитися на гарячу лінію ПриватБанку і мені бот повідомив, що банк розірвав зі мною всі стосунки” – описала ситуацію жінка.
За словами клієнтки ПриватБанку, на її рахунках залишалося близько 20 тисяч гривень. На картку банку вона отримувала аліменти та пенсію по інвалідності.
“З-за кордону рахунки змінити не можу для виплат. Гроші, які мені так потрібні, використовувати не можу і телепортуватися у відділення банку теж не можу… Мене залишили без грошей”, – поскаржилася жінка.
В Цивільному кодексі України передбачено підстави розірвання банком договору з клієнтом. Найчастіше це трапляється коли клієнт тривалий час не користується послугами банку.Підставою також може бути підстава передбачена Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму тощо.
У будь-якому випадку після розірвання договору про співпрацю з клієнтом банк повинен перерахувати залишок коштів з рахунку колишнього клієнта на вказане ним місце. Якщо клієнт має заборгованість, сума заборгованості буде списана з картки.
Leave a Comment