«Київстар» входить до «Великої трійки» операторів і вже багато років надає багатьом українцям послуги зв’язку, мобільного Інтернету тощо. Тарифи компанії різко зросли після повномасштабного вторгнення, тому абоненти стали більш уважно стежити, за що оператор знімає гроші.
Адже було багато випадків, коли оператор переводив клієнтів на інші тарифи, тому що закривав старі, які приносили збиток компанії. Також були не поодинокі випадки коли клієнтам підключали додаткові послуги без їх відома.
Київстар відповів абонентам, які лишали скарги на сторінці Facebook де можна подивитися актуальну інформацію по тарифу.
У Київстар наголосили, що без відома абонентів ніяких додаткових послуг не підключають. Також в компанії підкреслили, що кожен абонент може переглянути інформацію по своєму тарифу у додатку “Мій Київстар” у розділі “Активності”.
Якщо такої можливості немає, можна звернутися безпосередньо до соцмережі компанії, де допоможуть знайти та надати інформацію або зателефонувати за номером 466.
Leave a Comment