ПриватБанк обмежує зняття готівки із рахунків клієнтів, виставивши ліміти на зняття коштів на добу. Так одне з видавництв розповіли історію Кирила із Дніпра, який не зміг зняти гроші із депозиту. Чоловік зазначив, що ПриватБанк надіслав йому повідомлення, що у зв’язку з перевищенням денного ліміту він не може більше знімати готівку. Кирило кілька років відкладав частину коштів із зарплати на депозит, накопичивши значну суму. Відповідно, йому не вдалося зняти всю суму депозиту відразу.
Тому Кирило звернувся у ПриватБанк особисто, де йому зняли обмеження і вже за кілька днів чоловік зміг зняти усю суму депозиту.
Зауважимо, що усі банки мають обмеження, щодо зняття готівки. Ці обмеження спрямовані на зниження ризиків надмірного зняття готівки із рахунків. Так, клієнти ПриватБанку, що знаходяться на території України можуть знімати не більше 100 000 грн на добу, а клієнти, що перебувають за кордоном можуть зняти не більше 50 000 в гривневому еквіваленті. Тому як варіант, щоб обійти обмеження, можна зробити грошовий переказ на інший рахунок ПриватБанку.
Такий фінансовий моніторинг працює задля виявлення шахрайства та підозрілих трансакцій, блокуючи їх. Зокрема, банки будуть звертати увагу на:
поповнення банківського рахунку на значну суму, адже із 1 серпня всі операції будуть здійснюватися лише через верифікацію клієнта;
більші від звичних поповнення рахунків клієнта, дуже часті трансакції, чи внесення на рахунок суми понад 400 000 грн;
перекази, в яких беруть участь чиновники чи депутати будь-якого рівня;
операції, які здійснюють ФОП чи юридичні особи, зареєстровані менше 3-ох місяців;
перекази великих сум, роздроблені на менші.
Leave a Comment