Київстар стягує гроші не по тарифу і годує обіцянками: технічний збій

Останнім часом в мобільних операторів почалися великі збої в роботі, багато негативних відгуків через високі ціни та низьку якість зв’язку. Так, один з клієнтів Київстар поскаржився, що оплатив свій звичайний тариф, але кошти почало знімати за денний тариф, який коштує 10 гривень.  У техпідтримці визнали, що збій стався на їхній стороні і попросили вибачення за свою помилку. Але при цьому рахунок знову прийшлося поповнювати на бракуючу суму, щоб підключити тариф.

Клієнт скаржився, що такі збої в нього були неодноразово, помилку списували на технічний збій, а тариф так ніхто і не підключав за нестачею грошей.

“Помилку визнають, а тариф не підключають. Це називаються крадіжка, чому я знову повинен переплачувати за свій зв’язок?  Помилка на вашій стороні, для мене 10 гривень не гроші, але чому я повинен дарувати їх компанії?” – Написав обурений клієнт на сторінці Facebook Київстар

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.