Останнім часом в мобільних операторів почалися великі збої в роботі, багато негативних відгуків через високі ціни та низьку якість зв’язку. Так, один з клієнтів Київстар поскаржився, що оплатив свій звичайний тариф, але кошти почало знімати за денний тариф, який коштує 10 гривень. У техпідтримці визнали, що збій стався на їхній стороні і попросили вибачення за свою помилку. Але при цьому рахунок знову прийшлося поповнювати на бракуючу суму, щоб підключити тариф.
Клієнт скаржився, що такі збої в нього були неодноразово, помилку списували на технічний збій, а тариф так ніхто і не підключав за нестачею грошей.
“Помилку визнають, а тариф не підключають. Це називаються крадіжка, чому я знову повинен переплачувати за свій зв’язок? Помилка на вашій стороні, для мене 10 гривень не гроші, але чому я повинен дарувати їх компанії?” – Написав обурений клієнт на сторінці Facebook Київстар
Leave a Comment