Київстар самостійно підключає абонентам платні послуги та списує гроші: як боротися з таким

Клієнтам Київстар підключають додаткові пакети послуг не інформуючи їх. У Київстар багато незадоволених клієнтів, нові скандали погіршують репутацію компанії. Так, абонент скаржиться, що оператор мобільного зв’язку підключив йому послугу, яку він зовсім не потребує, але «зобов’язаний» за неї платити.

” Мені підключили пакет “Скрізь безлім”, але він мені не потрібен. Я користуюся кнопочним телефоном, який не підтримує інтернет-зв’язок. Чому я повинен платити за цей пакет послуг ? “- написав невдоволений клієнт

Відповідаючи на скаргу клієнта, представник мобільного оператора зазначив, що ціна підключення до Інтернету індивідуальна і залежить від кількості гігабайтів. Також ціна пакету залежить від обраної пропозиції.

Проте клієнт підкреслив, що не замовляла тариф і не знав вартості пакету послуг. Також, він уточнив, що його телефон не підтримує підключення до Інтернету.

«Чому ви нав’язуєте мені це», — запитав він

У відповідь представники Київстар порадили клієнту надіслати всі деталі в особисті повідомлення для перевірки інформації про номер телефону.

Щоб дізнатися тарифи, які у вас підключенні, можна зателефонувати у довідкову за номером 466, добратися до меню з тарифами та дізнатися інформацію про власний тариф. Однак це можна зробити швидше, набравши номер 466*66 – так ви одразу потрапите до меню з тарифами, де автовідповідач надасть інформацію про тарифні плани.

Через офіційний додаток “Мій Київстар”, можна дізнатися всю інформацію про підключенні тарифні плани. Але якщо у вас кнопочний телефон, як у клієнта то можна скористатися комп’ютером і зайти на офіційний сайт “Мій Київстар”, він має такий же функціонал, що і додаток.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.