Українським банкам дозволили арештовувати рахунки боржників. Водночас вони зобов’язані повернути громадянам доступ до їхніх коштів у разі прийняття відповідного рішення виконавчою службою. Клієнти ПриватБанку скаржаться, що фінустанова не виконує цю вимогу.
Один із клієнтів ПриватБанку написав негативний відгук на сайті Мінфіну, коли банк не дав доступ до заблокованого рахунку після зняття арешту виконавчою службою. Жінка повідомила, що отримала гроші на картку для дитини та не має доступу до них, оскільки рахунок заморожений.
«Банк отримав рішення про зняття арешту 23 червня, не змогла додзвонитися до оператора, і банк досі «не бачив» рішення», – написала клієнтка.
Банк відповів на скаргу, що “«арешт буде знято після того, як банк отримає рішення про зняття арешту від виконавчої служби або приватного виконавця”.
Інший клієнт ПриватБанку також повідомив, що виконавча служба арештувала рахунок, на який йому приходить заробітна плата. Постанову про зняття арешту банк отримав 21 червня, але до рахунку ще досі немає доступу.
“Це єдиний дохід, на який я живу. Скільки ще мені потрібно жити на воді, щоб банк нарешті дав доступ до мого рахунку?”, – написав цей клієнт у відгуку.
“Перевірте в додатку, в якому статусі ваша заява або постанова ви можете натиснувши “Фото – Налаштування – Комунікації-Заявки”. Банк повинен дати доступ на наступний день після отримання судового рішення, але регламентом у нього є 10 днів на відкриття рахунку”, – написав один з клієнтів банку
Leave a Comment