Київстар самостійно підключає абонентам платні послуги

Одна з клієнток Київстар поскаржилася, що мобільний оператор підключив додатковий тариф, який вона не замовляла. При цьому до відома клієнтку так і ніхто не поставив.

Таку скаргу клієнтка опублікувала на сторінці Київстару у Facebook.

“Мені підключили пакет з безлімітним інтернетом, але я його не замовляла. Яка ціна пакету? навіщо він мені ? Я користуюся кнопочним телефоном, який не підтримує інтернет” – написала невдоволена клієнтка

Відповідаючи на коментар клієнтки, представники мобільного оператора зазначили, що ціна на інтернет-зв’язок індивідуальні і залежить від кількості гігабайт. Також ціна пакету залежить від обраної пропозиції.

Проте українка підкреслила, що не замовляла тариф і не знала вартості пакету послуг. Крім того, вона уточнила, що її телефон не підтримує підключення до Інтернету.

«Навіщо ви мені це нав’язуєте», — запитала вона.

У відповідь представники Київстар порадили клієнтці надіслати всі деталі в особисті повідомлення, щоб перевірити інформацію про номер телефону.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.