Одна з клієнток Київстар поскаржилася, що мобільний оператор підключив додатковий тариф, який вона не замовляла. При цьому до відома клієнтку так і ніхто не поставив.
Таку скаргу клієнтка опублікувала на сторінці Київстару у Facebook.
“Мені підключили пакет з безлімітним інтернетом, але я його не замовляла. Яка ціна пакету? навіщо він мені ? Я користуюся кнопочним телефоном, який не підтримує інтернет” – написала невдоволена клієнтка
Відповідаючи на коментар клієнтки, представники мобільного оператора зазначили, що ціна на інтернет-зв’язок індивідуальні і залежить від кількості гігабайт. Також ціна пакету залежить від обраної пропозиції.
Проте українка підкреслила, що не замовляла тариф і не знала вартості пакету послуг. Крім того, вона уточнила, що її телефон не підтримує підключення до Інтернету.
«Навіщо ви мені це нав’язуєте», — запитала вона.
У відповідь представники Київстар порадили клієнтці надіслати всі деталі в особисті повідомлення, щоб перевірити інформацію про номер телефону.
Leave a Comment