Один з клієнтів ПриватБанку поскаржився на продаж поганих 100 доларових купюр в банку. При спробі поповнити валютну картку Ощадбанку купюрою, яку придбав в ПриватБанку, йому було відмовлено. Повернувшись до Приватбанку де купляв валюту, щоб вернути купюру, але клієнту і там було відмовлено в обміні.
Про це клієнт ПриватБанку написав на сайті Мінфіну.
Причина чому банк відмовився прийняти 100 доларів, полягала в тому, що ультрафіолетова перевірка показала, що вони вкриті плямами більш як на 50%.
«Я одразу відніс цю купюру у відділення, де купив ці долари і касир відповіла : «Це не плями, а платіжний засіб і там нічого не світиться», — розповів українець.
Але при ще одній спробі поповнити валютну картку Ощадбанку в іншому відділень, йому знову відмовили посилаючись на плями.
У ПриватБанку на скаргу відповіли, що всі банкноти перевіряються і під час продажу пропонуються тільки хороша валюта для здійснення платежів.
Також в ПриватБанку нагадали, що при здійсненні касових операцій клієнт повинен:
Рахувати гроші не відходячи від каси;
Перевірте реквізити вказані у вашому касовому чеку не відходячи від каси.
Якщо вас не влаштовує стан купюри, ви можете відмовитися її приймати.
Тобто клієнту сказали, що під час купівлі валюти він повинен перевіряти їх стан.
Leave a Comment