Стало відомо, що у клієнтів ПриватБанку немає можливості зняти гроші в банкоматах за допомогою мобільного телефону, тобто без фізичної пластикової картки. Раніше ця послуга працювала, але на даний момент клієнту необхідно при проведенні операції вставити картку в банкомат. З цієї причини на сайті фінансового відомства додалось безліч коментарів невдоволених клієнтів.
Один із користувачів, який має нік Shulezhko, описав збій послуги «Безкарткове зняття готівки». Чоловік тричі намагався зняти кошти зі своєї картки в банкоматі ПриватБанку, але безуспішно. Він каже, що намагався зробити це трьома різними способами:
• Спочатку відсканувати код на екрані банкомату, потім вибрати картку, з якої планував отримати кошти, ввести ПІН;
• Потім натискав кнопку «Зняття готівки без картки», вводив фінансовий номер телефону та набирав останні цифри номера для підтвердження операції;
• Також заходив в мобільний додаток Приват24, вибирав потрібну картку в меню «Послуги/Зняття готівки» та вводив PIN-код.
Кожного разу банкомат відмовлявся знімати гроші та просив клієнта оперувати справжньою карткою, щоб перевірити безпеку. У колл-центрі сказали клієнту, що вони дослідять ситуацію, але поки він не отримав жодних результатів.
Також інші користувачі наголошували, що зняти готівку без картки в банкоматах іноді неможливо, а деякі банкомати мають проблеми з NFC-зчитувачами. Клієнти радять не витрачати час на банкомати, а знімати готівку на касах супермаркетів.
Ще раніше ПриватБанк повідомляв, що буде автоматично списувати кошти з карток клієнтів за непогашеними кредитами.
Leave a Comment