Увага всім клієнтам ПриватБанку: українці можуть втратити свої кошти. Річ у тім, що фінансова установа може не пропустити кошти через LiqPay. Наприклад, один з клієнтів не зміг оплатити замовлення в інтернет-магазині. Це призвело до того, що українцю доведеться очікувати свої кошти до 120 днів.
Протягом цього терміну кошти будуть у перевірці. В інтернет-магазині пояснили це тим, що в них вперше виникли такі проблеми.
“На моє запитання, чому знімали кошти з картки, якщо магазин під підозрою, зрозумілої відповіді не отримав (посилаються на внутрішні регламенти). Порадили відкликати операцію. Після заявки про відкликання прийшло повідомлення, що термін розгляду 45-120 днів”, – скаржиться клієнт.
Facebook Comments
Leave a Comment