Нещодавно клієнта Ощадбанку поскаржилася на порталі Мінфіну, що її картку для соціальних виплат заблокували не попередивши її. Жінка детально розповіла, з якими проблемами зіткнулася та як фінустанова відреагувала на її скаргу.
«Соціальну картку заблокували під час воєнного стану, хоча попереджала, що мене немає в Україні, а в банку повідомляли, що картки автоматично буде продовжена до 31 серпня!» – сказано у відгуку.
Оскільки клієнтка Ощадбанку знаходитися за кордоном, вона просила відкрити доступ до віртуальних коштів, але в банку відповіли, що їй потрібно буде відкрити іншу картку. Жінка зараз знаходиться за кордоном і не може поновити картку фізично.
Клієнтку здивувало те, що її картку заблокували, хоча в Ощадбанку мали автоматично продовжити дію картки до початку осені.
“Представник банку порадив попросити виконавчу службу надсилати соціальні виплати на іншу картку. Потратила половину дня, щоб з’ясувати, як діяти в даній ситуації – компетентності нуль!. У чат-боті відповіли, що потрібно дзвонити на гарячу лінію, на гарячій лінії відповіли – «їдьте в Україну та отримайте нову картку»”, – розповіла українка.
Клієнтка розповіла, що просила працівників Ощадбанку відновити доступ до картки, щоб отримати соціальні виплати, але вони так і не допомогли.
Leave a Comment