В мережі почали ширитись випадки, де клієнти ПриватБанку почали скаржитись на те, що банкомати не видають готівку. Один з постраждалих описав, що при спробі зняти кошти банкомат вимкнувся, гроші списалися, але не видались. Проблема була в тому, що банк не взявся допомагати українцю, адже той не був клієнтом банку.
“Хотів зняти кошти з іншої картки в банкоматі приватбанку (це жах, крім того, що все зависає і ТД) при нарахуванні коштів він вимкнувся. Гроші списало, але залишилися в банкоматі. І почалося…. Пішов у приватбанк у грубій формі відшили, сказали ви не є нашим клієнтом добачення. Наприкінці додали, цитую «ви що думали, що я гроші віддам зі своєї кишені». Висновок такий ні грошей, ні роз’яснень, що робити, ідіть шукайте ці гроші))”, – додав він.
Фінансова установа у відповідь на таке повідомлення вибачилась та порекомендувала звернутися до банку, що видав карту. Саме в такому випадку в клієнта є шанс подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентований Міжнародною платіжною системою.
Leave a Comment