Київстар підключає українцям послуги та знімає гроші: що робити

Мобільний оператор «Київстар» знову потрапив у скандал серед своїм клієнтів. Цього разу абоненти почали скаржитися на те, що оператор самостійно підключає послуги та знімає за це гроші.

“Напишу ще тут. Так як до оператора додзвонитися неможливо, чат бот у телеграмі не працює. Скажіть, будь ласка, чому без мого відома підключаються платні послуги та знімаються кошти?”, – скаржиться жінка.

Проте, оператор запевнив, що самостійно послуги не підключаються, а кошти з рахунків знімаються на підставі даних про використання послуг мобільного зв’язку, отриманих від обладнання компанії, та умови тарифного плану послуг за номером. Оператор порадив перевірити підключення у мобільному застосунку «Мій Київстар».

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.