Нове меню у Приват24: масштабне оновлення додатка

В ПриватБанку представили оновлене меню у своєму додатку “Приват24”.  Це сервіс для тих, хто хоче швидко вирішити проблему безпосередньо в додатку.

В новому  меню «Комунікації», тепер можна зв’язатися з банком через «Допомогу онлайн», месенджери або зателефонувати безпосередньо в банк через додаток.

У меню «Історія заявок» буде зберігатися інформація про звернення в службу підтримки . Також через сервіс можна перевірити чи до вас телефонували з банку, а не шахраї, які видають себе за співробітника банку.

В меню “Комунікації” буде доступна карта відділень, банкоматів, терміналів і офіційні сторінки ПриватБанка в соціальних мережах.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.