У ПриватБанку повідомили про важливі зміни у застосунку «Приват24»

Український банк «ПриватБанк» інформував своїх клієнтів про важливе оновлення в мобільному застосунку «Приват24». Зміни торкнулись меню «Комунікацій», де звʼязок з банком став простішим. Тепер звʼязатись з банком можна через Допомога онлайн, месенджери або прямо зателефонувати в банк.

«У новому меню користувачі знайдуть інформацію про подані раніше подані заявки і можуть безпосередньо повідомити банку про підозру на шахрайство. Також у меню Комунікації ви знайдете додаткові номери телефонів банку, завжди актуальну карту відділень, банкоматів та терміналів, наші офіційні сторінки у соціальних мережах», — додали у банку.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.