Внаслідок високої інфляції мобільний оператор «Київстар» був змушений підняти ціни на свої тарифи. Обурення в клієнтів викликало те, що ціни виросли майже вдвічі.
Оператор в свою чергу пояснив, що абоненти були повідомлені про підвищення цін ще за 7 днів. Також в компанії додали, що їх репутація та довіра клієнтів є в пріоритеті. Оператор вважає, що він надає клієнтам високоякісні послуги зв’язку.
Знайшлись випадки клієнтів, в яких описано, що клієнт перейшов за рекомендаціями оператора до контрактних тарифів. Після цього вартість тарифного плану досягла 500 грн. У відповідь на справедливе зауваження клієнта в Kyivstar зазначили, що залишати тарифи незмінними компанія не може.
Facebook Comments
Leave a Comment