Мобільний оператор «Київстар» поділився зі своїми абонентами інформацією про те, як можна перенести мобільні номера (MNP) та вартість цієї послуги. Завдяки цій можливості клієнти зможуть зберегти свій номер разом з кодом (наприклад, 093, 050, 095 та ін.). Послуга доступна абонентам підписки, контракту, корпоративних та бізнес-тарифів, які обслуговуються за договором у таких мобільних операторів: lifecell, Vodafone, Інтертелеком, 3Mob (включає Lycamobile) та PEOPLEnet. Заявку можна подати онлайн або у найближчому магазині Київстар.
Якщо ви збираєтесь здійснити цю послугу офлайн, то вам доведеться взяти з собою SIM або eSIM з номером, який ви хочете перенести. Крім того, вам необхідно зареєструвати номер та купити стартовий пакет. Далі вам надійде SMS з датою та часом перенесення. Саме цього дня вам необхідно встановити нову SIM-карту. З собою потрібно мати наступні документи:
- паспорт громадянина України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- дипломатичний паспорт України;
- службовий паспорт України;
- посвідчення особи моряка;
- посвідчення члена екіпажу;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- тимчасове посвідчення громадянина України.
Абонентам контрактного зв’язку потрібно буде надати:
- оригінал одного із документів, що засвідчують особу;
- копію паспорта громадянина України;
- оригінал та копію РНОКПП (реєстраційного номера облікової картки платника податків).
Корпоративним та бізнес-абонентам для перенесення номера також будуть потрібні інші документи. Для директора юридичної особи:
- оригінал документа, що засвідчує особу;
- дані про державну реєстрацію в ЄДР (повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи);
- друк (якщо є).
Для фізичної особи-підприємця:
- оригінал паспорта громадянина України;
- дані про державну реєстрацію в ЄДР (повна назва ФОП, адреса);
- друк (якщо є).
Для абонентів підписки необхідно лише за власні кошти придбати стартовий пакет. Контрактним, корпоративним та бізнес-клієнтам послуга надається безкоштовно.
Leave a Comment