Американська компанія Telly представила телевізор із двома дисплеями та незвичайною моделлю поширення. Користувачам пропонують придбати новинку абсолютно безкоштовно – щоправда, з однією умовою. Додатковий дисплей є невідключним рекламним щитом, перегляд якого і стане своєрідною платою за використання основного пристрою.
Допоміжний екран, відокремлений від основного саундбаром, призначений для показу реклами, прогнозу погоди, стрічки новин, результатів спортивних матчів, біржових зведень тощо. При цьому компанія зазначає, що реклама може «випливати» і на основному дисплеї, коли той не використовується для перегляду контенту.
55-дюймова панель має роздільну здатність 4K і підтримує HDR. За роботу ТБ відповідає фірмова операційна система TellyOS. Вона не дозволяє встановлювати сторонні програми, але до комплекту входить компактна приставка у формі флешки на Android TV. Набір інтерфейсів телевізора включає три порти HDMI, пару USB Type-A та вхід антени.
Крім того, новинка оснащена вбудованою камерою із захисною шторкою, яку можна використовувати для фітнес-програм з відстеженням руху або для відеодзвінків через Zoom. Також заявлено підтримку функцій голосового помічника.
Представники Telly відзначають, що компанія може збирати інформацію про аудіо- і відеоконтент, що переглядається, канали, тривалість сеансів перегляду, а також дані про взаємодію людини з ТБ — наприклад, пошукові запити і навіть фізична присутність глядачів поряд з екраном.
Відмовитися від збору даних можливо – але в цьому випадку доведеться повернути пристрій або сплатити його повну вартість, яка становить $500. Точну дату «роздачі» телевізорів поки не оголошено, проте відомо, що вона відбудеться влітку поточного року.
Leave a Comment