Компанія Match Group – материнська структура сервісів для знайомств Tinder, Hinge, PlentyOfFish, Match, OkCupid та інших – оголосила у своєму корпоративному звіті, що «вживає заходів щодо обмеження доступу до своїх додатків у росії».
Компанія вирішила вийти з російського ринку до 30 червня 2023 року.За словами голови фірми-акціонера Friends Fiduciary Джефа Перкінса, продовжуючи пропонувати свої послуги в росії, «компанія підриває образ бренду, якому можна довіряти».
Після 24 лютого 2022 Tinder продовжував роботу в країні, відключивши тільки платні опції для росіян. Для порівняння: аналогічний сервіс Bumble обмежив роботу програми в росії та видалив її у місцевих версіях магазинів App Store та Google Play ще в березні. У квітні так само вчинив і Badoo.
Leave a Comment