Нещодавно в «ПриватБанку» стався масштабний збій: клієнти не могли здійснити транзакції та зняти готівку. Як потім виявилось, фінансова установа починає повторно списує гроші з карток клієнтів. Хоч роботу банку було відновлено три дні тому, але проблеми у клієнтів зʼявляються навіть зараз. Деякі клієнти почали скаржитися на те, що банк списав помилково кошти з рахунків.
Річ у тім, що фінансова установа продублювала транзакції клієнтів. Через декілька днів після масштабного збою банк продублював як і успішні, так і безуспішні транзакції. Мова йде про розрахунки в магазинах, зняття готівки, оплати в терміналах, тощо. Ще один клієнт стверджував, що на його карті взагалі з’явився мінус. Повідомив. на вирішення проблеми доведеться чекати близько 11 днів. Але це призвело тільки до обурення, адже постраждалі не можуть додзвонитися до банку та вирішити свої проблеми.
Leave a Comment