Пенсіонери вважають, що «Київстар» став нахабним

Все частіше в мережі клієнти мобільного оператора Київстар починають скаржитись на якість послуг. Найбільше таких скарг з’явилось серед пенсіонерів.

«Київстар також став нахабніти— самостійно змінює наші тарифи, не питаючи, чи згодні ми користуватися великою кількістю інтернету. А може мені вистачає того, що є? Хто вас, нахаба, просить це робити? Ось хто захоче, тому підвищуйте, надавайте більше інтернету. Мені вистачає те, що є. Не будьте так зухвалі, і люди до вас потягнуться»,— скаржиться жінка.


Мобільний оператор повідомив, що за останній рік абоненти почали використовувати більше хвилин на дзвінки та мобільний інтернет. Оператор вказує, що внаслідок війни багато базових станцій було пошкоджено або зруйновано. Тому, оператор вирішив трішки підняти вартість послуг, збільшивши наповнення пакету, аби мати змогу відбудовувати станції та закуповувати обладнання. Оператор додав, що компанія уважно ставиться та аналізує потреби своїх клієнтів. «Київстар» порекомендував клієнтам наступні тарифи:

  1. Для старших абонентів або людей з інвалідністю є спеціальний тариф «Кохання для батьків» за 125 грн/міс.
  2. Контрактні абоненти можуть обрати тариф LOVE UA. Контракт за 150 гривень.
  3. Абоненти передплати можуть скористатися тарифом «LOVE UA На максимум» для якого доступна «Суперсила.Економія», з нею вартість складатиме 125 грн/4 тижні.

Facebook Comments
nyaha IT:
Leave a Comment

This website uses cookies.