ПриватБанк ощасливив своїх клієнтів оновленим функціоналом мобільного додатку «Приват24». В новій версії представлені послуги, які покращують сервіс для українців. Однією з переваг стало те, що ви тепер зможете швидше звʼязатись з службою підтримки. В меню «Комунікації» ви тепер зможете:
- звʼязатись із банком через соціальні мережі та месенджери – Telegram та Viber;
- зателефонувати до банку прямо через Приват24;
- отримати історію поданих заявок;
- повідомити про шахрайство.
В мобільному застосунку представлені й інші послуги: квитки тепер можна купити в меню «Транспорт-Автобус». Обирати маршрут стало простіше, адже ви можете переглянути всі доступні варіанти. Більше того, тепер в мобільному додатку ви зможете регулярно поповнювати свої депозити. Для цього потрібно лише відкрити інформацію про депозит та натиснути «Регулярне поповнення».
Використовувати свої карти тепер теж стало простіше: тепер ви можете самостійно підключати виплати заробітної плати на свою картку для виплат та управління переказами на картку через сторонні сервіси. Клієнти тепер також зможуть затестити зручніший спосіб звʼязку з банком. Для цього необхідно перейти до «Допомоги онлайн» та зателефонувати до ПриватБанку.
Стосовно державної програми «єОселя», то тепер клієнти зможуть швидше оформити іпотеку під 3%. Для цього необхідно лише перейти до «Сервіси-Кредити-Житло в кредит».
Leave a Comment