Багато клієнтів «ПриватБанку» останнім часом зустрічаються з труднощами при вході до мобільного банкінгу «Приват24». У фінансовій установі повідомили клієнтам що робити у таких випадках.
“Краще б вхід на сайті Приват24 виправили. Бо вимога авторизації у чаті для зв’язку з оператором це найнеобхідніше, що потрібно було зробити…”, – скаржаться клієнти в соціальних мережах.
Банк пояснив, що лише після авторизації клієнти можуть робити операції з картками. А за консультацією можна звернутись в чат на сайті або за номером 3700. Але клієнти скаржаться, що на окупованій території неможливо авторизуватися за допомогою SMS.
“Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у власника картки відсутній мобільний зв’язок, то він може почекати при вході доти, доки система запропонує вибрати “інший спосіб”, щоб підтвердити вхід в обліковий запис альтернативним способом замість смс або дзвінка”, – пояснюють працівники банку.
Банк рекомендує звертатись за допомогою в онлайн чат на сайті.
Leave a Comment