Один з клієнтів ПриватБанку поскаржився, що банк дозволив компанії Facebook списати понад 1251 долар без його згоди.
Так, за словами чоловіка, ці гроші нібито використовували для оплати «сервісів Facebook», швидше за все, реклами.
“Ліміт для інтернет покупок, який встановлений на картку не спрацював. В банку відповіли: “Обмеження не поширюються на цей вид платежу”… 15 квітня на проміжку з 0:30 до 7:30 відбулося декілька платежів на різні суми. Коли сума запиту зросла до 2 400 доларів, я побачив незрозумілі повідомлення про оплату «Послуг Фейсбук» і відразу заблокував банківську картку в додатку “, – розповів постраждалий.
Коли клієнт звернувся до банку то йому повідомили, що його запит підтверджений, картку заблокували, але кошти надійшли на реальний рахунок компанії «МЕТА». Тому потрібно буде зачекати поки банк подасть заяву на повернення коштів.
Також клієнт зазначив, що ознайомлений з правилами безпечного користування картками. Інформацію про платіжні картки нікому не надавав.
Leave a Comment