Нова пошта різко знизила тарифи, але не на все

Нова пошта робить все можливо для того, щоб бізнесу було комфортно користуватися послугами компанії. Так, тепер не потрібно відправляти продавцю передплату, а продавці зможуть безкоштовно повернути товар в разі відмови забрати товар покупцем.

Так в чому безпека
Служба новин компанії повідомила, що запустила послугу “Сейф-сервіс”. Клієнти, які не хочуть кидати передплату продавцю, тепер можуть цього не робити, а сплатять лише 20 гривень за страховий платіж.

Послуга «Сейф-сервіс» доступна лише в мобільному додатку «Нова Пошта». Покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю оплати замовлення. Оплативши товар гроші залишаються на вашому рахунку, але вони будуть зарезервовані.

В такому випадку продавець отримає гроші тільки після того, як покупець огляне і забере товар. Також великим плюсом є те, що дані платіжних карток зберігаються в таємниці від обох сторін.

«Сейф-Сервіс» буде безкоштовним для продавців, а покупцям потрібно лише оплатити страховку товару. Такий сервіс спростить ведення бізнесу продавцям. Нагадуємо, що до травня акційна ціна на цю послугу становить 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Facebook Comments
Головний редактор:
Leave a Comment

This website uses cookies.