Нова пошта робить все можливо для того, щоб бізнесу було комфортно користуватися послугами компанії. Так, тепер не потрібно відправляти продавцю передплату, а продавці зможуть безкоштовно повернути товар в разі відмови забрати товар покупцем.
Так в чому безпека
Служба новин компанії повідомила, що запустила послугу “Сейф-сервіс”. Клієнти, які не хочуть кидати передплату продавцю, тепер можуть цього не робити, а сплатять лише 20 гривень за страховий платіж.
Послуга «Сейф-сервіс» доступна лише в мобільному додатку «Нова Пошта». Покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю оплати замовлення. Оплативши товар гроші залишаються на вашому рахунку, але вони будуть зарезервовані.
В такому випадку продавець отримає гроші тільки після того, як покупець огляне і забере товар. Також великим плюсом є те, що дані платіжних карток зберігаються в таємниці від обох сторін.
«Сейф-Сервіс» буде безкоштовним для продавців, а покупцям потрібно лише оплатити страховку товару. Такий сервіс спростить ведення бізнесу продавцям. Нагадуємо, що до травня акційна ціна на цю послугу становить 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Leave a Comment